کاربرگرامی! شما هم می توانید مطالب تان را با نام خود، در
صفحه ی ابتدایی سایت، درج نمایید. بدین منظور و بعد از ثبت نام در
سایت(عضویت سریع)، و ورود به پنل کاربری، دکمه ارسال مطلب زیر فعال خواهد شد. مطالب شما حداکثر 72
ساعت بعد از ارسال، با نام کاربری شما به نمایش درخواهد آمد. (ترجیحا نام کاربری خود را نام،نام خانوادگی یا ترکیبی از این دو انتخاب نمایید.)
*پشتیبانی از طریق پیامک+ تماس تلفنی+ شبکه های اجتماعی تلفن همراه *لیست خریداران و شماره رسید خرید هر محصول به بخش نظرات آن اضافه شد.(بروزرسانی:25-6-94)
پروژه ترموستاتبه فرمت ورد را برای مهندسین عزیز تدارک دیده ایم . در زیر مقدمه ای کوتاه از این پروژه را با هم مرور می کنیم .
” مقدمه “
اگر چه ترموستات قطعه ای کم ارزش و ارزان قیمت است و بطور کلی به عنوان مولفه ای با تکنولوژی بالا مطرح نیست ، ولی در وسایل نقلیه ی امروزی دارای کابردهایی حساس و حیاتی می باشد.برای درک بهتر کاربردها و موارد استفاده از ترموستات باید بدانیم که کربن و آب دو فرآورده ی مهم اشتعال درونی هستند که در روغن موتور اتومبیل انباشته می شوند.متاسفانه این دو فرآورده با روغن موتور ترکیب شده و تشکیل لای و رسوب می دهند. این رسوبات در موتور باعث زنگ زدگی رینگهای پیستون ، سوپاپ های هدایتگر و میزان کننده های ضربه های هیدرولیکی و همچنین سبب بسته شدن صفحه های پمپ روغن و دیگر گذرگاههای روغنکاری در موتور میشوند ، البته انسداد سوراخهایی که روغن را از سرسیلندر و بلوک موتور به کارتر میبرند زیاد قابل توجه نیست . بنابراین در هر مسیر کوتاهی ممکن است که موتور به دلیل انباشتگی رسوبات به دلیل استفاده از ترموستات غیر موثر خراب شود.
کاربر گرامی! جهت استفاده از تمام امکانات سایت لطفا عضو شوید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
برای اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شوید تا جدیدترین مطالب به ایمیل شما ارسال شود
لطفا صبر کنید ...
تمامی حقوق و امتیازات و مطالب برای
فارع التحصیلان و دانشجویان موسسه شمس گنبد محفوظ بوده و هر گونه کپی برداری با ذکر منبع مجاز
خواهد بود.
بهترین حالت نمایش و هماهنگی با مرورگرهای Firefox و Opera و Google Chrome می
باشد.